Kävimme Darrenin kanssa perjantaina viikottaisella asiakaskäynillä Puskan Autossa. Oli mahtava kuulla kuinka heillä on alkanut puhelin soimaan ja viestiä tippumaan Facebookissa. Töitä on niin paljon, että kohta koittaa rekrytointi. Kysyin Puskan Auton toimitusjohtajalta Tomilta, onko hänellä ajatusta siitä, mistä tämä piikki voisi johtua – hän ei keksinyt muuta selitystä kuin sen, että useat uudet asiakkaat ovat tulleet sosiaalisen median kautta. Olemme ylläpitäneet Puskan Auton somea nyt kaksi kuukautta, ja fiilis on mahtava – olemme saaneet hyvinkin lyhyessä ajassa jotain ihan konkreettista aikaan!

 

“Ootteks te ees somessa?”

Tänä päivänä ikävä totuus on se, että yrityksen some-ilme määrittelee hyvinkin paljon potentiaalisen asiakkaan ajatuksia ko. yrityksestä. Pahimmillaan huonon näköinen Facebook-seinä karkoittaa asiakkaan muualle.  Olemme huomanneet, että todella useat yrittäjät kokevat sosiaalisen median aktiivisen ylläpitämisen todella työlääksi ja jopa vaikeaksi – vaikka olisivatkin tietoisia siitä, kuinka tärkeä osa sosiaalisen median ilme nykyään on. Tästä innoittautuneena haluamme tarjota yhä useammille yrityksille apuja sosiaalisen median kanssa ja auttaa yrityksiä saamaan lisää kysyntää, myyntiä sekä tasokasta sisältöä someen.

Räätälöityä somejeesiä

Haluamme tarjota yrityksille juuri sellaista apua kuin he tarvitsevat tai haluavat – yhdelle riittää pari valokuvapostausta viikossa, toiselle tehdään julkaisuja miltei joka päivä. Tässä on toki suuressa roolissa raha – kuinka paljon yrittäjä on valmis maksamaan siitä, että joku tuottaa sisältöä ja julkaisee ne somessa?

Haluamme antaa asiakkaallemme täyden kontrollin siihen, kuinka paljon sisältöä tehdään (=käytetään rahaa) sosiaaliseen mediaan. Tarjoamme räätälöityjä paketteja joista asiakas voi valita mieleisensä tarpeensa sekä budjetin mukaan. On hyvä muistaa, kuinka paljon aktiivinen sosiaalisen median ylläpitäminen ja sinne sisällöntuottaminen vie aikaa – ei siis kannata aliarvioida sitä, kuinka paljon omaa aikaasi mielenrauhaasi säästää se, että sinulla on joku joka hoitaa homman kotiin, joka viikko.

Mitä se maksaa?

Hinnoittelu on kiinteä kuukausihinta. Tähän ei ole varsinaisesti kiveen hakattua taulukkoa, sillä asiakkaiden välillä hinnat vaihtelee hieman riippuen siitä, millaista sisältöä tuotetaan, missä yritys sijaitsee ja kuinka usein siellä käymme. Mutta sinä joka tätä luet ja mietit, olisiko tällaiseen varaa – tässä pari esimerkkiä hintahaitarista:

 

Esimerkki 1: 

2-3 päivitystä someen viikossa. Päivitykset pääosin yritykseen liittyviä valokuvia (EI videoita). Yksi päivityksistä voi olla esimerkiksi linkki ajankohtaiseen, alaan liittyvään uutiseen. Hoidamme sisällöntuotannon, päivitysten tekemisen sekä mahdollisten mainosjulkaisujen luomisen. Kaikki päivitykset ja sisällöt käydään asiakkaan kanssa läpi ennen julkaisua. Palveluumme sisältyy lisäksi konsultointi someen liittyvissä asioissa, käyntikorttien/flyereiden suunnittelu, sosiaalisen median tilin luominen jos sellaista ei ole (esim. Instagram, Twitter).

Hinta: 450 – 520,-/kk +alv24%

 

Esimerkki 2: 

3-4 Päivitystä someen viikossa.  Samoilla spekseillä kuin ylempänä, mutta valokuvien lisäksi tuotamme 1-2kpl lyhyitä somevideoita kuukaudessa.

Hinta: 630 – 875,-/kk +alv24%

 

 

Varaa aika maksuttomaan kartoitukseen!

Jos kiinnostuit ja haluaisit kuulla lisää, ota yhteyttä meihin! Mietitään yhdessä, mitä voisimme tehdä juuri sinun yrityksesi somelle!

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *